Palvelut

AKI Living Lab -projektin pitämistä koulutuksista sekä Living Lab -palveluista voi olla jatkossa yhteydessä:

Karelia-amk palvelut:

Raimo Moilanen: raimo.moilanen@karelia.fi / 050 585 5139

Mervi Heikkinen: mervi.heikkinen@karelia.fi / 050 404 7522

Living Lab -toiminta:

Mirja Kälviäinen: mirja.kalviainen@karelia.fi / 050 407 0196

 

KOULUTUS: Tuunaa tuotteesi venäläisille asiakkaille  PÄÄTTYNYT

Koulutus koostuu kahdesta (2) koulutustilaisuudesta (n. 4h):

5.9.  ja 19.9.2012  Valmentajana Reima Rönnholm, Palmu Inc.

Lisäksi voit liittää kokonaisuuteen:

3.10. Sähköisen liiketoiminnan kehittämissuunnitelma – koulutuksen (4h). Valmentajana Kalle Kastikainen, FlowHouse Oy.

Koulutus toteutetaan osana Explore Karelia Shopping- mobiilioppaan kehittämisen kokonaisuutta. Koulutus on maksullinen eikä edellytä osallistumista mobiilioppaaseen.

MENETELMÄVALMENNUKSET

Haluatko kehittää yrityksesi/organisaatiosi toimintatapoja asiakaslähtöisemmäksi, mutta konkreettiset työkalut puuttuvat?

Menetelmävalmennukset koostuvat ohjatuista työskentelysessiosta ja asiantuntijaluennoista. Koulutuksen jälkeen asiakkaalla on valmius soveltaa opittuja menetelmiä ja opittua kehitysprosessia omassa toiminnassaan.

KÄYTTÄJIEN REKRYTOINTIPALVELU

Tarvitsetko tuotteesi/palvelusi potentiaalisia käyttäjiä, jotta voisit testata uutta kehitteillä olevaa konseptia? Haluaisitko testata olemassa olevaa tarjontaasi, mutta sinulta puuttuu asiakasrekisteri tai rekrytointi on muutoin liikaa aikaa vievää?

Etsimme ja rekrytoimme tarpeeseesi käyttäjät hyödyntäen laajoja verkostojamme!

ASIAKASPALVELUKOULUTUKSET

Asiakaspalvelukoulutus toteutetaan yrityslähtöisesti räätälöitynä täsmäkoulutuksena, joko yhden tai kahden päivän kokonaisuuksina.

Koulutuksessa käytetään osallistavan kehittämisen (co-creation) menetelmiä sekä sovelletaan käyttäjälähtöisyyttä suoraan yrityksen käytäntöihin. Koulutuksen antina on yritykselle suoraan arkeen sovellettavat ideat ja työkalut. Kukin koulutus räätälöidään perustuen seuraaviin moduuleihin:

Kohderyhmän määrittely:

asiakkaan profilointi: kuluttaja-asiakkaat, b-to-b asiakkaat

tarpeet, motiivit ja kokemuksellisuus

Palvelu asiakkaan kokonaiskokemuksena

Palvelupolut ja kontaktipisteet

Vuorovaikutus ja viestintä

palvelun kontaktipisteet ja vuorovaikutustilanteet

palvelulupaus ja markkinointi

 Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen

Asiakassuhteen rakentaminen

Asiakastyytyväisyys ja palvelun laatu

Tiedon kerääminen asiakkaiden tarpeista

Living Lab Operaattorivalmennus PÄÄTTYNYT:

AKI hanke on kansallisen ammattikorkeakoulujen muodostaman Neloskierre hankkeen rinnakkaishanke. Neloskierre- hankkeessa toteutetaan operaattorivalmennus, jonka kohderyhmä on ammattikorkeakoulun henkilöstö.  Valtakunnallisen Neloskierre- hankkeen järjestämä amk:n henkilöstölle suunnattu operaattorivalmennus saatettiin päätökseen. PKAMK:sta koulutukseen osallistui Jari Kupiainen, Tuukka Pakarinen, Tero Taatinen ja Teijo Karhu. Lisätietoja operaattorikoulutuksesta: http://www.neloskierre.fi/ ja  operaattoritoiminnasta: Ulla Räty, ulla.raty@pkamk.fi

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

w

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s